Skejt och blåmärken..

På onsdag blev det som skulle bli en snabb skate en två timmars session. Lagomt mördbultad efter två misslyckade försök till drop i rampen. MEN övning ger färdighet och jag lyckades droppa in hur snyggt som helst på slutet. David gav ett sjukt bra tips, Jens stod nere i rampen och höll mig i händerna samtidigt som jag droppade in, då fick jag känna på det lite, hur mycket vikt man måste lägga på frambenet fast det känns som att man ska trilla rakt i backen.. Oxå hade jag sjukt bra pepp stöd. Annars hade jag nog gett upp. Igår var det ingen kvar i skate hallen när jag väl tog mig dit, så jag drog till Jens garage, här poserar jag med mina blåmärken på Ruff Riders flaggan. Ajaj.
Körde lite balans övningar i shyssta Femi Pleasure tröjan Capri från sommar kollektionen 2011.
Älskar min nya Ruff Riders mössa, den är galet skön.
Puss/Jenny


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Femi Pleasure Sweden

En blogg om surf, snowboard, skejt, kläder, kärlek, träning och livet. Av tjejer till tjejer.

RSS 2.0