Kort Sur.

Idag bestämde jag äntligen vilken färg jag skulle ha på mitt vardagsrumsbord. Drog och köpte färg, hoppade i målarkläderna och började slipa. När jag öppnar målarfärgen ser den lite för blå ut. men jag tänker att jag måste prova en liten bit på bordet. Jag fick ljusblå istället för turkos. Sur som en citron blev jag.
Åkte hem och tog en kvälls promenad med Malin och Leon. Vi såg ett helt magiskt norrsken. Det är sån färg jag vill ha på bordet. ler. Man blir alltid fascinerad när man ser norrsken. Nu är jag på glatt humör igen.
Bättre kort sur än lång sur.
Imorgon är det ny dag nya tag.
Sweet dreams/Jenny


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Femi Pleasure Sweden

En blogg om surf, snowboard, skejt, kläder, kärlek, träning och livet. Av tjejer till tjejer.

RSS 2.0