Woopela!

Helloooes! Pow Pow, it´s all about the snow!
Det har snöat så himlans mycket! & nu har det vart aprilväder i två dagar med strålande sol!
Och nu ska det snöa tills på måndag. Bästa säsongen ever!
God Jul förresten tjejer! Hoppas ni har haft en härlig jul med massa godis, åh vad jag saknar svenskt godis!
Som tur är kom ett fint paket med godsaker men det tog såklart slut lika fort, hehe!
Jag, Nella & Markus gör Riffeljibb, peppar inför parken som snart ska köttas!
Rendl såklart. ( Jenny hur mycket saknar du mig just nu?? )
& nu har parken öppnat också, catchiiiing! En dag till med kuckelikurmedicin & sen ska jag leka i snön igen! Hatar att vara sjuk! Nu måste jag dock springa till jobbet, finns inga undanflykter där inte!
Peace/ Johanna


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Femi Pleasure Sweden

En blogg om surf, snowboard, skejt, kläder, kärlek, träning och livet. Av tjejer till tjejer.

RSS 2.0