Julafton utan öronproppar.

Här är jag med Pappa och Farmor.
Det var lätta steg till bilen efter jobbet på fredag, slutade nio och hade helt oplanerat fått ledigt på julafton. Så istället för att kliva upp klockan fem och ha öronproppar hela dagen fick jag sovmorgon och lång lunch hos mammsen med en liten julklappsöppning för sedan skulle vi åt olika håll. Åkte vidare till kusin Linda och fortsatte mysa runt. Kikade Kalle med barnen. Åt massor med god julmat. Fick ännu fler paket, måste blivit snäll av alla pepparkakor :)
Viking var hungrig. Farfar hade oxå ätit många pepparkakor. Nicklas blev världens lyckligaste och Elsa fick största klappen.
Åkte vidare till moster och drack en kopp kaffe, skjutsade hem mormor och åkte förbi brorsans tös och hennes familj med mammsen för att bli utklassad i Geni.. Brorsan vann såklart..
Finaste julklappen var dessa kort som innehöll två gåvor till UNICEF som jag fick av min bror och hans tös.
Fick massa annat fint oxå, bara sånt jag behöver faktiskt och det uppskattar jag galet mycket för det är så onödigt att köpa grejor bara för att man måste ge bort en julklapp. Skänk hellre pengarna till dem som behöver det bäst! Det är en uppskattad present!
Hoppas ni alla haft en fin jul!
Dröm Sött/Jenny


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Femi Pleasure Sweden

En blogg om surf, snowboard, skejt, kläder, kärlek, träning och livet. Av tjejer till tjejer.

RSS 2.0