Friday I'm In LOVE!

Den här måste man lyssna på fredagar! Så den fick bli dagens önskelåt på Musikhjälpen! Vilken blir din önskelåt?
Blir helt nostalgisk varje gång jag hör den. Jag såg The Cure på Arvikafestivalen 2002 tror jag det var.. Shit, det är ju 10 år sen. Dem var iaf. helt fantastiska, vilken stämning det var!
Haha, skulle försöka leta upp en bild från festivalen, men jag kom just på att det var före tiden jag hade en digitalkamera.. Längesen altså!
Nu ska jag slå in brosans paket för han fyller 20 år idag!! Stora grabben ju!
Kram och Puss/Jenny


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Femi Pleasure Sweden

En blogg om surf, snowboard, skejt, kläder, kärlek, träning och livet. Av tjejer till tjejer.

RSS 2.0