Jag är lapp och jag har mina renar.

Eller ibland önskar jag att jag hade lite samiskt blod iaf.
På lördag fick jag hänga med och hjälpa till att valla renar. De skulle upp i fjällen på sommar bete.
Jag var mest en glad turist, det var riktigt roligt att se hur det går till.

Lunchrast.
Polly gömma.
Här väntar vi på att alla renarna ska komma ikapp.
Redo för vinden på fjället.
Ungefär här lämnade vi renarna för att mumsa på alla kalfläckar.
Jag fick köra den finaste Ski-doo elanen på vägen hem.
Det var en trött men glad Jenny som kom hem och somnade i soffan.
Men trött bli man efter fina dagar.
Sweet/Jenny


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Femi Pleasure Sweden

En blogg om surf, snowboard, skejt, kläder, kärlek, träning och livet. Av tjejer till tjejer.

RSS 2.0