Hej mitt vinter land.

-20 grader är det här uppe i Gällivare nu.
Det är kallt men klär man på sig ordentligt är det fantstiskt fint att vara ute och känna kylan bita i kinderna.



Jag blir lycklig varje dag jag kör till jobbet och solen just håller på att gå ner när himlen är orange/rosa tonad, träden fulla av snö och månen syns lite oskarpt.
Svårt att få en fin bild på det. Men när jag köpt en systemkamera och Morfar lärt mig alla trick så kommer den jag lovar!

I helgen körde Allian och Femipleasure ett sammarbete på Dundret. Visade upp de grymma Femi kläderna och Allian lånade ut sina brädor för test.
Det blev lyckat trots kylan så nu har vi bestämt oss för att köra en liknande grej i Åreskidtestar helgen 9-12 dec. Ni kommer väl?




Sweet dreams /Jenny


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Femi Pleasure Sweden

En blogg om surf, snowboard, skejt, kläder, kärlek, träning och livet. Av tjejer till tjejer.

RSS 2.0