Godmorgon!

Två kaffekoppar och en morgonpromenad senare rullar jag & Malolo mot jobbet.
Malolo är för tillfället min vapendragare eftersom Marielle reser med sin mammuth!
Idag blir det även Junkfest som är Trollhättans årliga höjdpunkt för alla skatare. Dem samlas från hela vårat avlånga land och tillochmed några små frön från Europa letar sig hit, och alla för att dela sitt stora intresse - skate!



Malolo & jag en vacker vårdag i St. Anton.

Är du också trött på svenska sommaren?
Varje gång det regnar brukar jag blunda och drömma mig bort. Regndropparna förvandlas i vanlig ordning till snö. Jag vill ju bara åka bräda!

Peace! / Johanna


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Femi Pleasure Sweden

En blogg om surf, snowboard, skejt, kläder, kärlek, träning och livet. Av tjejer till tjejer.

RSS 2.0