Det regnar, jättemycket

Johanna

Efter en helt underbar fantastisk helg med finbesök av Malin & Therese är jag överlycklig, även över att vara ledig idag.

Jag, duktiga Johanna som skulle komma i toppform denna månad har precis avklarat en tredagars fest med jobb däremellan.

Ikväll håller jag mig inne och kör filmmaraton, passar bra när regnet öser ner utanför kojan.

Förresten, nu vattnar jag blommorna hos L & W medans de rackarna njuter av livet på Bali denna regniga månad. Som bonus får jag bo här, så himlans snälla!
Världens mysigaste lägenhet har dom!

Peace// Johanna



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Femi Pleasure Sweden

En blogg om surf, snowboard, skejt, kläder, kärlek, träning och livet. Av tjejer till tjejer.

RSS 2.0