Tjohej!

Åh jag är HELT färdig som människa idag! :)
Men det var det värt! Äntligen har man vågat sig på dom där tvåpinniga sakerna som man tar sig fram på i backen. Jag snackar om skidor! En gång per säsong brukar dom åka på. Men i år har jag fått för mig att lära mig de där pinnarna lite bättre!
Solen skiner för fulla muggar här borta! -10 grader och underbar snö!
Och vet ni vad, till helgen ska det komma en meter till med underbar SNÖ!
POW POOOW!
Imorgon är jag ledig, så det får bli en sväng till Lech för att checka parken där!
Peace/ Johanna


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Femi Pleasure Sweden

En blogg om surf, snowboard, skejt, kläder, kärlek, träning och livet. Av tjejer till tjejer.

RSS 2.0