Från surf till snowboard

 
Josie
 
Hallå eller! Nu har jag äntligen flyttat in i ett hus där det finns internet och då betyder det att jag äntligen kan blogga igen, jag vet jag är riktigt kass men det är inte lätt när det inte finns internet!
 
Nåväl, nu är vi tillbaka i Wanaka i NZ igen efter en magisk resa till Bali, satan va kul vi hade det! Surf varje dag, billig mat, kall öl och riktigt gött häng! Det kan man inte klaga på! Vi kom tillbaka lagom till de sista underbara veckorna på brädsäsongen här i Wanaka så istället för att surfa så åker vi bräda varje dag. Hur bra?!

Just nu ligger jag i sängen, klockan är eftermiddag men vi var ute dansade hela natten så då är det okej att bara ligga inne. Jag har en gigantisk labrador och en bakfull pojkvän liggandes bredvid mig snarkandes så jag får knappt plats i vår stora dubbelsäng. Många frågar vad mina planer är framöver och jag hade så gärna velat säga men jag vet faktiskt inte ens själv. Vi tar dag för dag här och ser vad som händer, jag börjar bli sugen på att börja studera snart (om något år, måste ju resa ett tag till ;-) ) så det är något som jag har börjat fundera på, men vi får la se! Nu ska jag kolla på Chasing Mavericks och drömma mig tillbaka till surfen.
 
I'll keep you posted soon! High5 Josie

 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Femi Pleasure Sweden

En blogg om surf, snowboard, skejt, kläder, kärlek, träning och livet. Av tjejer till tjejer.

RSS 2.0