Kittelfjäll--> Piteå--> Home Sweet Home

Johanna
 Nu är jag hemma igen! Har vart en otroligt rolig roadtrip med grabbarna.
 
Lika snabbt som den började tog den slut, tiden går på tok för fort när man har roligt ju!
Tillbaka till verkligheten & riktiga livet.
 
 
Kittelfjäll var otroligt fint!
Wille & jag körde längre & längre bort från civilisationen & hamnade till slut i Kittelfjäll.
Hade tre fantastiska dagar där uppe med Strålande sol, ingen telefon & knappt en klocka.
 
Snö & is i maj, fantastiskt!
Äventyr i skogen
 
 
Shortsväder & tösnö till knäna bjöds det på minsann
 
 
Ja, tyvärr var det för mycket vatten för att fiska fisk, lite synd
 
Bäcken
 
Hittade ett jättelustigt träd mitt i skogen, undrar vad det bor för små filurer där?
 
-
 
Sen lämnade jag & Oskar
Wille & Gabbe för den här gången
& for hem på Nattåget mellan Piteå & Skövde, världens längsta tågresa tror jag.
Men vi överlevde!
Ogge fick äran att rida häst väl hemma hos mig, en kanonupplevelse tyckte han!
Kan tillägga att jag skrattade så mycket att jag fick magknip!
 
 
& här hemma sitter jag, hästvakt & barnvakt, allt är i sin ordning!
Dags att ge sig iväg till dressyrträningen med lillskrollan.
Puss & Kram// Johanna
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Femi Pleasure Sweden

En blogg om surf, snowboard, skejt, kläder, kärlek, träning och livet. Av tjejer till tjejer.

RSS 2.0