Full rulle, Oslo next!

Johanna
 
Hej vad det går, dagarna flyger förbi i vanlig ordning!
Hann knappt komma hem från Girls On Board Afterparty
innan det var dags att kliva upp igen.
05.52 väckte lillskrollan mig, & jag var hysterisk för hon väckte mig 8 min för tidigt.
Fick ta mig i kragen blixtsnabbt & 10 min senare satt jag i bilen påväg till ponnytävling.
Julia var jätteduktig, så det var kul! Sen var det hem & vända om mot Trollywood igen,
där Therese med co väntade för en toppenkväll.
 
Hann knappt hem ännu en gång innan det vart dax att kliva upp & här sitter jag nu påväg till Oslo.
Blir en snabbturné tills Tisdag för att fixa allt inför flytten & träffa alla vänner.
 
Sen på Onsdag bär det av mot Budapest med familjen, megapepp!!
 
Hur har eran helg varit?
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 Puss & Kram// Johanna


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Femi Pleasure Sweden

En blogg om surf, snowboard, skejt, kläder, kärlek, träning och livet. Av tjejer till tjejer.

RSS 2.0