Full fart!

Johanna
Inte en dag för tidigt, men här är jag! Senaste nytt, jag är bakis. På en torsdag, igen. Glad på livet, bara 40 fina mil kvar till Piteå. Löve My Life

Kom väl hem från snöparadiset för ca 2 veckor sen. Full rulle sen dess får jag ändå säga. Hann knappt krama om alla hemma innan det var dags att hämta min andra hälft, ingen mindre än Nella från oslo. Sen var det Lund & Malmö. & i helgen som var hämtade grabbarna mig. Vart i lilla Mariestad & stora Stockholm sen dess. Rejäl kontrast mellan städer just nu!

Nu sitter jag här i baksätet, med mina guldkorns pojkar dagen till ära. Ska man till Norrland för första gången i sitt liv, sjukt pepp!

Efter Piteå blir det Riksgränsen.
Ska bli så kul att träffa Jenny & allihopa på måndag, på tok för längesen sist!

Nu ska jag fortsätta med mina viktiga sysslor här i bilen, största uppgiften just nu är att störa Gabbes sömn & peta Wille i öronen.

(knappar från mobilen, bilderna är hemifrån, tjejgänget reunion i Lund, jag & Nella i Malmö, pojkarna som packar som proffs & en vy av mina billekar)

Puss & kram från lilla bortkomna vimsiga mig! // Johanna



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Femi Pleasure Sweden

En blogg om surf, snowboard, skejt, kläder, kärlek, träning och livet. Av tjejer till tjejer.

RSS 2.0