Sjuk husmus

Anna
 
Gaaaaah. Jag hatar att vara sjuk. Kan inte träna. Kroppen värker och huvudet bankar. Motivationen för plugg är i botten. Sämst. Därför hänger jag mycket i köket i stället. Igår gjorde jag hemmagjord pesto. Asgott. Här är receptet:
 

PESTO
pinjenötter och solrosfrön 50/50
vitlök
olivolja
färsk basilika
salt och peppar

Mixa ihop allt! Jag började med vitlök, nötter, frön och basilika och hällde sedan på olivolja till den fått konsistens. Salta och peppra efter smak. Pesto är en perfekt side order till sallad, grillat eller i för att smaksätta pasta (för er som käkar det).

 
Fick däremot ta en sneaky peak på nästa års Femikläder.. mmm.. and it looks good. Det gjorde mig på lite bättre humör. Ha det gött allesammans!

 



Kommentarer
Jenny

JAAA klart världens bästa Tea och Anna ska komma på besök! Är ju Påsk och då har vi Grungcupen på Dundret kommer bli sweet!
Då bokar jag plats för er!
Puss

2013-03-12 @ 19:05:04
Jenny

JAAA klart ni ska komma till Gällivare! Det är ju över påsken och på långfredagen har vi Grungcupen på Dundret med GälkaWarriors kommer bli sweet!
Då bokar jag in er då!
Puss

2013-03-12 @ 19:10:03
Anna Holmquist

Då kanske det kommit in lite try outs från nya kollektionen också som man kan få se (?) hehe. Vi ska styra detta nu, Tea och jag. Hörs snart igen! Pöss

2013-03-13 @ 13:25:58


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Femi Pleasure Sweden

En blogg om surf, snowboard, skejt, kläder, kärlek, träning och livet. Av tjejer till tjejer.

RSS 2.0