Marocco med två år sedan

Anna
 
En film jag gjorde när jag och Ebba var i Marocco och hälsa på några vänner som var surfinstruktörer på La Point surfcamp. En lite hepp hepp pepp pepp-film till er som behöver det så här i mars. Guud vad jag saknar sol och värme. Och surf. Och Mårten. Tänk om man kunde få allt ihop på samma gång inom en snar framtid. Då hade jag varit glad.
 

En resa med en vän from Anna Holmquist on Vimeo.

Josefin. Jag hade älskat att se NZ med dig. Kanske jag kan läsa en termin sjukgymnastik där? :)

Love på er alla sprattelgladingar



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Femi Pleasure Sweden

En blogg om surf, snowboard, skejt, kläder, kärlek, träning och livet. Av tjejer till tjejer.

RSS 2.0