Kärleksfilm maraton och tårar i floder

Idag vaknade vi upp tidigt och vi drog ut på en långpromenad längs stranden innan den värsta värmen kom. Idag var jag och alla brudarna i lägenheten lediga tillsammans men ingen orkar vara ute mitt på dagen så vi bestämde oss för att handla massa gottgott och kolla på kärleksfilmer istället.. Det blev The Last Song och Dear John. Vi sitter alla 5 och gråter i floder och proppar i oss choklad, så jäkla gött!

Snart är klockan 16.00 så då börjar värmen avta och vi ska ta vårt pick och pack och dra till en park för att grilla.

Hade velat göra så mycket mer än vad jag gör här i Melbourne, tex kitea eller SUP boarda men pank som man är får man endast kolla på de snygga killarna som gör det.. Inte fel det heller hehe.

Anna kom hälsa på i New Zealand? Jag är nog där ett tag så bara kom så fixar jag boende och allt du behöver! Alla är välkomna woohoo!

Mitt visa blev godkänt idag så nu känns det ännu mer på riktigt, ska nog gå in och prova min jacka igen för att få känslan av att åka ;)

Nu ska vi se sista biten av filmen och gråta lite mer! Skriver mer sen!

Här har ni en liten bild på min Tristan! Han är fin han!

Ha det fint/ Jowsie



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Femi Pleasure Sweden

En blogg om surf, snowboard, skejt, kläder, kärlek, träning och livet. Av tjejer till tjejer.

RSS 2.0