Kanada.

Jenny

Ledsen att jag försvunnit till Kanada landet utan att dela med mig av alla äventyrligheter! Här har ni iaf några mob bilder från resan.
Har hunnit åka massa bräda i puder och på mindre mjuk snö. Surfat på Vancouver Island, shoppa i Vancouver. Gällivare tog över Revelstoke i februari. Tror vi var närmare 20 Gällivare bor där. Och Kiruna tog samtidigt över Golden. Mötte Kiruna i Rodgers Pass när vi var på lavinkurs.
Ja lavinkurs. Så sjukt bra att ha i ryggsäcken när man ska ut och tura. 2 och en halv dag utbildning i klassrum och på berget. Värt varenda dollar. Man kan träna själv oxå. Och det ska jag fortsätta göra så att jag om olyckan är framme kan vara snabbare på att rädda mina vänner. För det är en fråga om sekunder!
Nu hänger jag hos Jana och Johan i Squamish dem jobbar idag och jag har hikat Chiefen.
Tiden har sprungit förbi och på fredag måste jag tillbaka till verkligheten. Det bästa med det är att säsongen är lång hemma och den verkar dessutom vara sjukt bra! Så Anna hur ser vecka 13 eller 15 ut för dig? Jag är ledig då!
Fred och kärlek!



Kommentarer
Anna Holmquist

Är du ledig v 13? Jag och Tea tänkte styra något från den 28-2, kanske vi kan mysa med dig då? Dundret eller vad som. Vad säger du? Pöss

2013-03-12 @ 12:37:44


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Femi Pleasure Sweden

En blogg om surf, snowboard, skejt, kläder, kärlek, träning och livet. Av tjejer till tjejer.

RSS 2.0