Cravings för surf

Anna
 
Jossan saknar snön och jag sol och surf. Hade varit så nice att åka till Marocco, Mexico, Portugal eller ja where ever och så skvalpa runt lite på en bräda. Guuud, det hade jag gillat (hint hint till Mårten) hehe. Nä, men helt ärligt. Livet i norra Sverige är bra, men det är inget jämfört med Alperna eller Nya Zeeland. Jag är avis Josasn. I och för sig har jag snö men åker inte bräda för det. Borde kanske ändra på det. Måttsund ligger en halvtimme bort, där finns tre backar och en liten park. Borde pallra mig dit. Eller så väntar jag till Jenny är hemma så jag kan besöka Dundret med henne ;)
 
Slänger in ett sent nyårslöfte, att jag ska surfa innan 2013 är slut. Punkt!
 
Tjo bre!


Kommentarer
matilda

asså! jag älskar eran blogg!

Svar: Kul att höra Matilda! /FEMI Anna
Femi Pleasure Sweden

2013-03-05 @ 10:34:05


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Femi Pleasure Sweden

En blogg om surf, snowboard, skejt, kläder, kärlek, träning och livet. Av tjejer till tjejer.

RSS 2.0