CRAVINGS FÖR SNÖ

Hoolabadoola! Ligger i sängen och kollar The Art Of Flight, vilket är typ världens bästa snowboard film. Konstig känsla att kolla på snowboardfilmer när man ligger svettas på rummet och utanför är det strålande sol och strand väder. Jag saknar snön så att det gör ont i mig. Men om 5 veckor är jag i New Zealand där snön och min boy väntar på mig. Jag kommer dit ca 1-2 månader innan första snön faller men Tristan har berättat att dom wakear, mountingbikear och klättrar varje dag så jag är så STOKED!

Här i St Kilda sker inte många knop. Har precis njutit av en behövd helg men den gick alldeles för fort, så nu börjar jobbveckan igen. BLÖÖ! Varför kan man inte bara chilla??!?! Som "tur" har jag fått några riktigt infekterade myggbett på benet som gör att det gör ont i muskeln när jag går så jag ska till doktorn idag istället=ledig från jobbet wihooooo!

Igår lyckades jag få biljetter till Future Festival på söndag! SÅ JÄKLA KUL! Artister som FUN, the prodgidy, Avicii och massa fler!

Nu ska jag snart börja röra mig till snälla farbror doktor, hoppas fasen det är något fel med benet, för 70 dollar kostar besöket, det är ju en tredjedel av min biljett till new zealand för tusan!

Och juuuste! Tristan ringde precis och berättade han har köpt en snowboard och all utrustning till mig, WOOHO! Cant wait!

Stay safe! / jowsie



Kommentarer
Anna Holmquist

Vad är det för kap du hittat? Kan man få se pöjken kanske :) Bortskämd du är, men helt klart värd all kärlek du kan få. Tristan verkar allt annat än trist (hihi) Love/Anna

2013-03-04 @ 21:56:10


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Femi Pleasure Sweden

En blogg om surf, snowboard, skejt, kläder, kärlek, träning och livet. Av tjejer till tjejer.

RSS 2.0