Snö i juni

Tjosan trosan! Jag tror att min dator krånglar, vet inte om mitt förra inlägg "snööööö" har kommit upp innan för när jag skulle skriva ett inlägg nu fanns det inlägget fortfarande kvar opublicerat. NÅVÄL där har ni det!
 
Som ni kan läsa i det andra inlägget har det kommit snö, i massor. Känns så konstigt med snö i juni men fasen va gött det är!
 
Nu har äntligen liftarna öppnats, sista väntan i en vecka kändes som ett år. Cardrona heter anläggningen där vi shreddar varje dag, ett mysigt litet berg men en Alp snobb som jag är så är det inte mycket att hurra för... Men det går utan tvekan att lägga 4 timmar där varje dag och bara leka runt.
 
Jag fick en ny bräda igår, en ny ROPE bräda, en kille frågade om jag kunde ta lite foton och göra lite reklam för brädan eftersom att detta märke aldrig har använts av en tjej på södra jordklotet. Så det kan nog bli fett. Klockan är 7 på morgonen och jag har aldrig vaknat såhär tidigt förut men jag är så stoked på att prova den nya brädan!
 
Annars är allt fin fint, kallt som tusan. Ligger i sängen med en varm sovandes pojkvän bredvid mig men behöver ändå ha underställ i sängen..
 
 
Ska försöka ta maaaassa bilder idag i backen som jag kan ladda upp här och på insta! Min mobil är rätt gammal nu så den stängs av när det är kallt så jag kan inte ta några iphone shots. Jag löser det! Hoppas allt är bra med resten av femi tjejerna? Och alla andra förstås? 
 
Lite bilder från en dag när vi lekte runt med snow-skate.
 
HIGH 5
 
 
 
 


Kommentarer
Anna Holmquist

Du ser ut att ha det helt fantastiskt Joosy! Flott! Själv kom man till Lofoten igår, ser fram emot en helg med bra surf. Hell yeah! Tjing!

2013-07-03 @ 21:23:21


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Femi Pleasure Sweden

En blogg om surf, snowboard, skejt, kläder, kärlek, träning och livet. Av tjejer till tjejer.

RSS 2.0