Midsommar i Oslo!

Johanna

Midsommar välkommen hej hej!

Jag är på jobbet jag, på självaste midsommar. Men sånt är det när man har spring i benen & inte kan hålla sig hemma! :) Kransen glömde jag på tvbordet i all hast.. men Här i Oslo firar vi midsommar på Söndag istället, så då åker den på minsann! :)

Eftersom jag är så himla snäll har jag beställt allt regn hit idag (20 mm) så alla svenskar hemma får en fin midsommar med sol & värme! Visst är jag snäll? :)

Glad midsommar på er tjejer, hoppas ni har en fantastisk dag & firar så det står härliga till!

Puss & Kram/ Johanna



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Femi Pleasure Sweden

En blogg om surf, snowboard, skejt, kläder, kärlek, träning och livet. Av tjejer till tjejer.

RSS 2.0