Familjemys!

Johanna

Då har tre underbara dagar rusat förbi! Har umgåtts med familjen & vänner. Hängt med farmor som skickade med en hel matkasse med godis, tyvärr var den till mina syskon.. jag är för stor för att mata Tandtrollen var förklaringen!
Sen hade Julia, Jakob & jag en riktig syskondag igår. For till havet, fiskade krabbor såklart & även Julias sko! Hur kul som helst! Sen var vi & kollade på en ännu en ponny till Julia. Verkar som den kommer få flytta in hos oss efter midsommar, kul med ännu en familjemedlem!

Nu sitter jag här på bussen tillbaka till Oslot efter en mysdag hos Therese i solen!

Puss & Kram// Johanna



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Femi Pleasure Sweden

En blogg om surf, snowboard, skejt, kläder, kärlek, träning och livet. Av tjejer till tjejer.

RSS 2.0