En midsommar i gruvan..

Jenny

Jag firar midsommar helgen på jobbet med fina femmans skiftlag. Inte fy skam ska ni veta, det bjöds på midsommartårta och inte bara en midsommar trudelutt över komradion.
Jag samlar komptimmar så jag kan åka till Kanada igen. ler.
Så får man ju extra betalt oxå. Rakt till semesterkassan.. Dubbelbra!
Började dagen med en morgon tur till backhoppan för trappträning med Hanna. Bästa träningen bara ett stenkast från mig.
Hoppas ni hade en fin, fin midsommar med krans, stång, små grodorna, sill, nubbe, ja hela paketet!
Puss



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Femi Pleasure Sweden

En blogg om surf, snowboard, skejt, kläder, kärlek, träning och livet. Av tjejer till tjejer.

RSS 2.0