Ein lecker dag in Holland

Anna



Den haag, stan där alla cyklar. Här ifrån tog vi tåget till Amsterdam.

Till The Market! Varje måndag är det en kilometer lång marknad med massa kul att se. Tjejerna went wild i kläderna.







Mössor inhandlades sen var det dags för Amsterdams bästa appel tart (!) oh yes!



Jag skulle cykla tillbaka själv till Scheveningen och givetvis kom jag bort. Haha men till slut hitta jag en man som var på väg dit så jag kunde bara följa honom. Tur det finns så snälla människor i NL.

Sen blev det partaj. Hann knappt innanför dörren så var vi ute på racer bikes igen fast denna gång i klänning och klackar.



Jag och Laura.



Malou, Laura och Jamie.



Woop woop!

Igår kom jag till Stockholm. Nu väntar en mysdag hos syrran sen blire fest på Stadion. Summer Burst 2013!

Dooouui


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Femi Pleasure Sweden

En blogg om surf, snowboard, skejt, kläder, kärlek, träning och livet. Av tjejer till tjejer.

RSS 2.0