BALI

Förlåt för min sjukt dålig uppdateringar men vi har inget internet här och när jag väl har internet så är det så segt att jag knappt kan ladda upp bilder, men äntligen har vi internet igen.
 
Vi åker snowboard hela förmiddagen och sen kommer vi ner till byn där det är varmt så då kan man skatea, sjukt häftigt med så olika klimat! Jag har inte skateat så mycket i park innan men nu ska jag tusan lära mig!
 
Dock är jag lite rädd för att skada mig nu, för jag och Tristan bokade precis en biljett till Bali, vi åker om en vecka och ska vara där i 6 veckor, semester från semestern, fint ska de va!
 
Ska försöka göra massa uppdateringar när jag är där, annars får ni en bildbomb och massa inlägg när jag kommer hem! Här kommer lite bilder från den senaste månaden, yewwww!
 
Hoppas allt är kanoners med er!
 
Ciaooooo
 
 
 

 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Femi Pleasure Sweden

En blogg om surf, snowboard, skejt, kläder, kärlek, träning och livet. Av tjejer till tjejer.

RSS 2.0