CrossFit Holistic Luleå

Anna
 
Här kommer lite bilder från veckans prova på-pass på CrossFit Holistic Luleå. Boxen jag ska träna på! Jag hann med tre pass, skulle egentligen vara med idag också men dragit på mig en förkylning med halsont och febertoppar. Har kurerat mig hela dagen och hoppas vara tillbaka på banan om max två dagar.
 
 
HELL YEAH!
På första passet träffar jag Elistabeth Hedman (till höger om mig), kul att få pressa lite marklyft med en Lulekamrat.
 
Klasskompisen Sara (står precis bakom mig) hängde med, hon är starkare än mig och det pressar mig ännu hårdare under passen. Vi ska pumpa gärnet i Boxen!
 
Är det fler i stan som är sugna på CrossFit rekommenderar jag verkligen att prova på ett pass här. De har gratis prova på-pass onsdagar 19-20 och söndag 15-16. Lets go!

Hej hej!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Femi Pleasure Sweden

En blogg om surf, snowboard, skejt, kläder, kärlek, träning och livet. Av tjejer till tjejer.

RSS 2.0