Hit & dit

Johanna
Nu tänker ni säkert, är hon hemma- igen?
Japp! Man får passa på medans man bor i landet brevid istället för jättelångt bort helt enkelt!
Jag är väldans familjekär jag, &  kommer nog aldrig bli en storstadstjej i slutändan för jag ÄLSKAR landet
 
 Imorgon är det nya tag! Mycket planering nu! Berättar snart :) 
 
Hittade lillebrors cross i ett av skulen hemma. Sjukt kul med minicross, den går så in i bomben!
 
Mitt gamla luftgevär fick sig en runda. Jakob är nästan ikapp mig på poängtavlan, inte bra!
 
Blev en sväng till Sofia men Julias nya ponny också.
Lilla Tilde fick bemästra stora Fibbes rygg under träningspasset, sååå gulligt!
 
En liten hälsning till Nella från hennes hundar Fabian & Isor, vildaste hundarna i Trollywood! 
 
Bästa mamma
 
Puss & Kram// Johanna


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Femi Pleasure Sweden

En blogg om surf, snowboard, skejt, kläder, kärlek, träning och livet. Av tjejer till tjejer.

RSS 2.0