NEW ZEALAND!

Ohoy!
 
Nu är jag framme i Wanaka som ligger 1 timme från Queenstown och OJ vilket ställe. Jag är så rätt! Här finns allt jag önskar mig, massa underbara backar att skatea, massa backar och berg man kan mountainbikea, stora perfekta sköar att wakea och framförallt grymma berg för att snart pumpa puder!!!!
 
JAG ÄR SÅ STOOKED AV ATT VARA HÄR!
 
Bor i ett stort hus med sköna människor och har massa plats så om någon är sugen på New Zealand så är ni MER än välkomna!!!
 
Jag har inte riktigt lärt mig byn och har inte riktigt pengarna till att göra så coola saker än, men ska prov jobba på ett ställe på tisdag så snart kan man starta ett riktigt liv här. Bräda, cykel, longboard och wakeboard är inköpt så det är bara att tuta och köra!
 
Jag hör av mig!
 
High5 / Jowsie


Kommentarer
Anna Holmquist

Anade att du skulle trivas där. Undrar jag om vi någonsin fåt hem dig igen? ;) Njut på kickan!

2013-04-19 @ 16:33:44


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Femi Pleasure Sweden

En blogg om surf, snowboard, skejt, kläder, kärlek, träning och livet. Av tjejer till tjejer.

RSS 2.0