CAIRNS

Hola!

Herrrreegudars vad tiden springer förbi! Min resa i oz börjar nå sitt slut (kommer nog tillbaka igen snart dock). Jag drar nz och pojken om 2 dagar, känns inte verkligt än. Men oj va gött det ska bli med snö och lite närkontakt!

Jag och päronen har haft det hur bra som helst. Har lyckats pricka av hela östkusten på 3 veckor! Efter byron drog vi till Gold Coast och Surfers Paradise. Där regnade det hela vistelsen men det var ett fett ställe!

Sen stack vi till whitsundays och seglade i 3 dagar. Det var lätt topp 3 bästa jag gjort i hela mitt liv. Rekommenderar VARMT isailwhitsundays.com och framförallt båten BLIZZARD som vi seglade med. Kapten Dave och Tukka Dave var de skönaste personerna jag träffat på länge!

Var svårt att säga hej då men nattbussen blev det till Cairns. Så här är jag nu. Igår ute på stora barriär revet och snorklade, JAG klara de! Trodde jag skulle fega och tänka på hajar men det gick bra!

Nu ligger jag och lapar sol på stranden, sista dagen! Usch vilken konstig känsla!

Australien har varit helt sjukt bra- nu mot nya äventyr och platser i världen!

Juste, jag kan inte kommentera på era andra inlägg från min mobil, jätte konstigt! Men jag läser och kommenterar i huvudet, hehe!

Ha de fint!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Femi Pleasure Sweden

En blogg om surf, snowboard, skejt, kläder, kärlek, träning och livet. Av tjejer till tjejer.

RSS 2.0