Pumpa för snyggare rumpa

Anna

Just nu går mycket av min vakna tid åt träning. I söndags möttes jag och Johanna upp på gymmet samma minut som de öppnade för att pumpa lite crossfit. Jag har inte kört på länge och hon bara testat en gång så det blev ett ganska lungt sådant.. 
 
Så här så dagens WOD ut:
 
 
(Längst ned hittar du tiderna. Egentligen skulle man göra Toes-to-bar i stället för fällkniven, men Form hade dåligt med stänger i taket så vi fick improvisera. Hade nog varit jobbigare med den övningen. 
 
När man tränat får man äta massa god mat och nyttiga kakor. Jag kom hem, slängde i mig lax med wokade grönsaker och en hemmalagad sås med basilika, creme fraishe, olivolja, lite salt och peppar. Mums!
 
 
Efter det testade jag göra kokostoppar, utan socker, smaka mums mums dem också (recept hittas på www.annajessicabakar.blogspot.se för er som vill testa sno ihop topparna hemma).
 


 
Hell yeah! Puss Femi-Anna
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Femi Pleasure Sweden

En blogg om surf, snowboard, skejt, kläder, kärlek, träning och livet. Av tjejer till tjejer.

RSS 2.0