Påväg mot Sverige!

Vilken fartfylld dag!
När jag kom till jobbet imorse vart det vattenläcka, 2 stycken till och med! Sen blev det full fart eftersom vmkvalen står i fokus nu! Jag behöll de snabba
Skorna på & skyndade hem för att hämta packningen . Sen for jag tillbaka till jobbet för att leka lite till innan jag sprang till bussen med packning som jag skulle direkt på vintersäsong . Japp, snowboarden är med hem. Kan det inte bara börja snöa nu? Synd att man inte kan åka på gräset tycker jag! Nu sitter jag här på bussen och bara väntar på att komma hem. Det är det bästa jag vet!

Bilden är på mig & Anna när vi drev köket till vansinne med allt vårat kakkel, brownie brukar tysta oss gansk bra :)


Man uppskattar aldrig det man har innan man saknar det!
Peace// Johanna



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Femi Pleasure Sweden

En blogg om surf, snowboard, skejt, kläder, kärlek, träning och livet. Av tjejer till tjejer.

RSS 2.0