Lugn lördag är lika med vild söndag

Johanna
 
 Har jobbat och vart hundvakt fre-lör så de thar vart en lugn helg hittils!
 Igår hade Dio och jag filmkväll, han sov mest den rackarn. 
 
Visst är han söt? Som en jättestor Nallebjörn :)
 
Någon kände för att nyttja yttrandefrihetslagen, hittade detta konstverk på vägen hem igår.
 
Ja nu var det söndag igen! & eftersom Vi flyttar ur våran legendariska lya
imorgon är det bra läge att ställa till med fest!
Petronella jobbar så hon får vara med senare :)
Jag tog mig äran att våldgästa Jacob & co några dagar innan jag bosätter mig
i L & W s lägenhet medans dom är på Bali.
Jag vill också till Bali!
Men snart har man snö under fötterna iallafall, tröstar helt okej! 
Jaja, nu ska jag fortsätta skutta runt till musiken här i grabbarnas ungkarlslya!

Peace// Johanna


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Femi Pleasure Sweden

En blogg om surf, snowboard, skejt, kläder, kärlek, träning och livet. Av tjejer till tjejer.

RSS 2.0