Borta bra men hemma bäst!

Hej allesammans!
De två sista veckorna har jag bara jobbat & sovit när jag vart i Oslo.
Däremellan har jag haft två FANTASTISKA helger hemma i lilla Trollywood! 

Förra helgen ställde vi till med ett stort kalas!
Kikki, Malin, Emil & Kim gjorde oss sällskap över helgen
för en liten St.Anton reunion medans resten av vännerna redan fanns på plats!
Vi red häst, joinade Junkfest & hade storkalas hos Thall. Världens bästa helg!



 
 
RailbattleJunkfest. Riktigt grymma vart dem allihopa!
Cred till enda tjejen som var med &  körde GALET bra!!
 
Äntligen var alla samlade igen. Jag önskar sååå att vi kunde ha det såhär jämt!
 
 
 
 
Nej nu skriker Petronella efter popcorn. Hon har filmdag med sig själv den rackarn.
Regnet det öser ner. Hösten är här, på riktigt. Uppenbarligen för att stanna,. uuusch!
Popcorn & sen blir det snabba skorna på, dax att  jobba! 

Peace// Johanna


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Femi Pleasure Sweden

En blogg om surf, snowboard, skejt, kläder, kärlek, träning och livet. Av tjejer till tjejer.

RSS 2.0