Skolbänken?

Johanna

I fredags for jag hem i full fart, så fort att jag precis hann med bussen från Oslo & kom hem i rättans tid.

På lördagen hann jag både sova, vakna, mata hästarna, äta frukost & sätta mig i bilen påväg mot högskoleprovet innan solen gick upp. Trodde inte det skulle vara så kul att göra ett skolprov igen, men det vart det! 

Blev så bråttom tillbaka till Oslot & jobb att resväskan flög genom resturangen nästan. Nu är det redan torsdag, tiden går så fort!

Imorgon kommer en del av ligan upp för helgen, kommer bli en dunderkanon helg!

Väntar tappert på att regnet som öser ner ska återgå till snö. Två veckor kvar tills snöparadiso! 

 

Ikväll kom Anna förbi på temys, två stora koppar blev det, gott :)

Peace// Johanna



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Femi Pleasure Sweden

En blogg om surf, snowboard, skejt, kläder, kärlek, träning och livet. Av tjejer till tjejer.

RSS 2.0