Ute på tur, aldrig sur.

I helgen lurade jag med mig Ronja på äventyr i Malmö. Vi åkte till deras Racingbana för att se dragracing. Jag skulle på plats, enligt min chef, testa hörselskydd. Vi tog trippen på allvar och hade riktigt roligt. Här är lite bilder från lördagen.
Trötta och törstiga från gårdagens invigning av Salt behövde vi bubbelvatten. Ohc vad passar inte då bättre än att göra ett test? Vilket är egentligen godast, Loka eller Ramlösa? Ett blindtest gjordes och vinnaren kårades. Det blev... trumvirvel.. RAMLÖSA! Den hade både mer naturlig citrussmak och behagligare bubblor (mindre) som champagne :)
Vi hade lite svårt att hitta..
Men till slut kom vi fram och detta är en av bilderna som bevisar att vi var där och testade hörselskydd. Mycket nöje! 


Kul hade vi, men det har vi alltid när vi är tillsammans. Nu ska jag snart avsluta min jobbdag, cykla hemåt för att sedan åka till gymmet. Sedan ska jag nog kubba och grilla i det fina vädret, kärlek åt folket / Anna.
Love


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Femi Pleasure Sweden

En blogg om surf, snowboard, skejt, kläder, kärlek, träning och livet. Av tjejer till tjejer.

RSS 2.0