Recept Bars

Recept på Bars

1dl chasewnötter
1dl mandel
1dl hampaprotein lr annat proteinpulverr
5 msk kakao
2 äggvitor
5 st dadlar
3 msk cocosfett

Mixa 1 dl av nötterna lätt. Plocka bort dom och mixa den andra dl av nötterna och dadlarna till en jämnt och fint mjöl. Tillsätt resten av ingredienserna och blanda runt. Tillsätt sist dom grovmixade nötterna i smeten. Forma egna bars eller tryck ut smeten i en avlång insmord form och skär upp den efter gräddning. Grädda mitt i ugnen i 100 grader i 40 min eller i 50 grader ca dubbelt så länge.

Dom smakar bäst efter ett träningspass ;)

// Emilia :)



Kommentarer
lina

TACK!! Nu ska jag försöka mig på att baka lite :)

2012-05-14 @ 10:31:00


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Femi Pleasure Sweden

En blogg om surf, snowboard, skejt, kläder, kärlek, träning och livet. Av tjejer till tjejer.

RSS 2.0