Beachvolley i Göteborg

Hallå ellerrrrr :) När volleybollsäsongen tog slut i april börjar jag sakta men säkert få krupp, små skakningar i kroppen och ständig värk i korppen, jag kände ett tomrum i själen. Måste spela match! Så nu är jag officiellt beachvolleybollspelare, licensierad och klar. I helgen körde jag och Jessica till Göteborg, Skatås motionscenter, för att spela vår allra första turnering ihop.
Och jäklar vad kul det var! Ett jämt gruppspel som inte avgjordes förrän vi räknat poängskillnad på tre av lagen. Vi kom trea och gick inte vidare men kändes oss ändå nöjda. Och framför allt hade vi skoj. Nu är det hårdträning som gäller. För VI SKA BLI VASSA I SOMMAR.




Love/Anna


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Femi Pleasure Sweden

En blogg om surf, snowboard, skejt, kläder, kärlek, träning och livet. Av tjejer till tjejer.

RSS 2.0