Puder Luder i Innsbruck.

Mellanmålspaus är det viktigaste på stadspromenader!
Favoritkakan till kaffet gör mig lycklig.
Discoväggen stod kvar.
Fylld pumpa med fyra sorters ost, YAM!
Utsikten från toan.
40 min från Innsbruck, en liten haik oxå åkte vi puder på skuggsidan för i solen var det 15 plus.
Knyta om nya skorna paus.
Jenny stark.
Glada typer.
Kan man vara annat en sån här dag?
Drop.
Manu was giving some LOOOOVE to the trees.
Hit tänker jag flytta och skaffa mig en bergsget som heter Stefan.
Efter en heldag på berget satte vi oss på afterskin och spanade på några segelflyg. Drömde oss upp dit för en stund.
Men efter en sån fin dag är det svårt för ett puder luder att sitta still.
Så vi dansade, stod på händer och drack öl.
Hade det bara roligt som Tysken skulle sagt.
Sen tog vi gondolen ner då det var för lite snö för att åka hela vägen. Det kunde man inte tro där uppe. ler.
Två tröttisar somnade på vägen hem.
Dagen efter tog vi gratis bussen till Nordkette och shreddade hela dagen, oshapad pipe för att det var plusgrader men galet kul var det ändå. Avslutade med några drinkar på Jimmys där Mati jobbar, hans kompis från Spanien spelade skivor och vi dansade hela natten. Sen hoppade jag på shuttlebussen till flygplatsen 06.00 lite lagomt full ännu.
Väärt att stanna två dagar extra!
Innsbruck är så grymt fint. Vi hade det helt Dunderbart och jag längtar tillbaka!
Schweeet/Jenny


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Femi Pleasure Sweden

En blogg om surf, snowboard, skejt, kläder, kärlek, träning och livet. Av tjejer till tjejer.

RSS 2.0