En dag @Kosmosfood kontoret.

Där hänger en grym rymd tavla som David har målat. Han har talang den där pöjken.
Ibland är jag snäll och bjussar på ananas. Då blir mina Kosmosfood grabbar glada.
Fina Emilia kom förbi.
Oxå testade vi alla nya grymma Femi Pleasure sommar kläder som kommit. Den här T-shirten heter #Glida.
Västen heter #Dalia. Och hoodien #Yami. Nu är det nog dax att rensa garderoben igen..
Sedan bjöds det på äta med händerna mat. Etiopisk afton. Han är en bra kock den där Jonas.
Grym tava som hänger hos värdfolket.
Vi kollade lite surf film och Emilia har smittat mig med Surffeber.
Älskar min diamant jag köpte på min favorit affär i Innsbruck.
Puss/Jenny




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Femi Pleasure Sweden

En blogg om surf, snowboard, skejt, kläder, kärlek, träning och livet. Av tjejer till tjejer.

RSS 2.0