Engelberg one for fun!

För drink i husbilen.
Yves, The KING of ONE FOR FUN.
Brinnande SHOTS, sen dansade vi på baren resten av kvällen.
På Eden bar träffade vi Patrik som jag inte sett sedan vi bodde i Melbourne samtidigt i nästan ett halvår. Vi blev grannar igen då vi parkerade bilen på baksidan. Hängde massor och det kändes som att det var igår.
På väg till liften första dagen hittade jag en liten lego tennis tjej med mustach i min hjälm som Kalle, mister farbror frej hade gömt innan jag lämnade Stockholm. Kass bild, men såhär glad blev jag. Älskar speciellt mustachen.
Schweet.
Med Julia på Ski Lodgen.
Dimva morgon mys.
Peppade Ski Lodge tjejer.
Blev en heldag med Julia som jag gjorde sesong tillsammans med i St. Anton, vi åkte dessutom till Engelberg tillsammans det året.
Sen blandade Julia ihop riktiga godingar. One for fun.
Efterfest i "huset vårt" eller mest trötta campare..
Ännu en dag för ett puder luder.
Sabina.
Dimva fick följa med på Alpen Club.
Där testade vi den omtalade Kaffe Nils. One for fun.
Engelberg jag saknar dig massor. Vi fick åka massor med puder, Träffade massa fint folk, blev många one for fun.
Nu är jag hemma efter en helt dunderbar resa. Berättar mer snart!
Tröttis/Jenny



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Femi Pleasure Sweden

En blogg om surf, snowboard, skejt, kläder, kärlek, träning och livet. Av tjejer till tjejer.

RSS 2.0