Ingen bakissöndag

Heeeeej gladingar!
Jag är uppe och laddar med ägg, kaffe och lite bloggande. Göttigt. Skönt att vakna och inte vara bakis på en söndag. Lite senare ska jag spela match så var lika bra att ta sig upp i morse, helst fyra timmar innan start ska man varit vaken (önsketänkande ibland) men ändå.
Gör en playlist som vi kan ha på uppvärmingen till matchen, "Tagga tagga" :)
Tvättat check.
Dammsugit check.
Diskat check.
(Skriver bara detta för att jag ska må lite bättre och känna mig lite duktigare.)
Nu ska jag skriva brev till Tea och skicka en lite present, hihi. I veckan är det fullt ös med jobb, träning, lägenhetsletning och utflyttning.. plus lite annat skoj.
Ps. Helgen har varit nice. Galen fredag med spontanfest som resulterade i huuur mycket dans som helst. Till 06.00 på morgonen faktistk. Haha, har massa sköna filmer från kvällen.
Puss på er alla/Anna


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Femi Pleasure Sweden

En blogg om surf, snowboard, skejt, kläder, kärlek, träning och livet. Av tjejer till tjejer.

RSS 2.0