En dag på jobbet

Torsdagar dagen med deadline. Tidningen ska läsas igenom, och vara klar för tryck. Jag kör en kryssa–i–när–du–är–klar lista (vilket jag f.ö. har lärt mig av Emma Nylén) och det är oerhört skönt att sätta sista krysset. Det blir tyldigt att man gjort bra ifrån sig. Bra att man kan ge sig själv cred..
Annars rullar allt på. På Söndag kommer mannen hem, längtar mig gul och blå, och så är det fullt ös medvetslös för att vi ska flytta ut innan fredag och på lördag flyger vi till Thailand. Bara att tuta och köra.
Puss på er så länge / Anna
Ps. Är så glad för solen skiner i Halmstad. Våren is on the go!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Femi Pleasure Sweden

En blogg om surf, snowboard, skejt, kläder, kärlek, träning och livet. Av tjejer till tjejer.

RSS 2.0