hallåja!

Ja nu börjar det bli lite ordning i mitt liv igen!
En vecka har gått sen vi flyttade upp.
Jag hittar fortfarande inte hem, men det är en bagatell ju!
Stormtrivs i Oslo, sjukt nice stad!
Vi har mest jobbat, sovit, utforskat & åkt longboard. Jag är fortfarande rädd för nedförsbackarna här men det går över snart hoppas jag!
Idag kom Johan & Buddy på besök, vi skulle kollat fotbollen egentligen
men vi stannade hemma och snackade massa snö istället! Awesome!
Vårat miniultimata kök, sött va? Äta bör man annars dör man!
Peace// Johanna


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Femi Pleasure Sweden

En blogg om surf, snowboard, skejt, kläder, kärlek, träning och livet. Av tjejer till tjejer.

RSS 2.0