Dans, sol, Göteborg och massa kärlek på Summerburst 2012

Dada life ägde. Avicii levererade fint. Alla dansa gärnet och nu kommer jag vila upp mig inför nästa session 2013..

Här kommer lite pics från helgen. Tack alla fina och glada människor som gjorde min helg. Ronja för kärleken. Mathias för bästa boendet, ebba, Lotta, Linus, Niklas, Walle (sim f.ö. tagit gruppbilden), Hugo, Stefan, Ia, Kakan m.fl. för förfesten, stämningen, dansen och så vidare.. Fan vad kul det var!
Summerburst jag saknar dig redan - vi ses nästa är igen!

Love Anna



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Femi Pleasure Sweden

En blogg om surf, snowboard, skejt, kläder, kärlek, träning och livet. Av tjejer till tjejer.

RSS 2.0