Bali- the end

Japp, Bali har varit lika underbart som vanligt!
Sista veckan har vi spenderat mesta tiden på mopparna, åkt runt lite här och där- äventyrat helt enkelt!
Vi har bland annat varit i Lambongan några dagar,- där njöt vi av livet deluxe. Brasor på stranden, rundtur på öarna, snorklade, hoppade från klippor och jag gav mig på ett surfmisson med Tim som hette duga, huja!
Väl tillbaka på Kuta åkte vi runt till massa fina stränder, aptemplet & vattenfallet..
utforskade det mesta vi kom på!
På roadtrip i Lambongan- Girlpower!
Nella skuttar ut från Klippan, 13 meter- check!
Snorkeldax! Såg massa fina Nemofiskar bland annat, så söta! & Mantas, jisses vad stora dom är!
Jag ÄLSKAR att åka båt. När jag blir stor(vuxen) ska jag ha en båt & bo på havet året runt.
Stranden heter inte dreamland för inte!
Twinwaterfalls någonstanns långt långt upp i bergen.
Petronella visar hur man äter glass, ORDENTLIGT.
Vi kom hem i fredags, sen vart det examenskalas för bästa Alexandra, full fart hem, packa upp & packa väskan på nytt, för i Lördags flyttade vi till Oslo! Igår åkte jag & Franklin hem igen för att hälsa på tandläkaren, skräckupplevelse varje gång. & nu ska jag & Franklin rulla tillbaka till Oslo, för imorgon börjar verkligheten igen, jobb kallas det!
Vi hörs snart!
Peace/ Johanna


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Femi Pleasure Sweden

En blogg om surf, snowboard, skejt, kläder, kärlek, träning och livet. Av tjejer till tjejer.

RSS 2.0