Yoga. Pimpad och Easy As.

Dagens Yoga gav mig massor av energi! Minns när vi bilade från Sydney till Melbourne, de fina tidiga uppstigningarna för ett litet yoga pass på stranden lett av Tania som jag senare bodde med i St. Kilda, Melbourne. Oh som jag saknar det.
Pimp my verktygslåda. Schnygg va? Femi Pleasure. Rhythm Och Allian stickers! Check it all out at Kosmosfood.
Idag har jag hjälpt mami lite med sån där easy as cover. Rätt smidigt faktiskt. Imorgon eller ons ska fåndtapeten upp.
När mami rev ner den gamla tapeten fick hon se delar av husets historia, som den här gamla tapeten. Tror inte det var modernt med fondväggar då, å man undrar ju om de haft denna tapet i hela rummet? Fy så hemskt!
Aja men smaken är som baken. Tur är väl det. Tänk så tråkigt det skulle vara om alla hade det likadant hemma och sprang omkring med likadana kläder.. Hemska tanke!
Nä nu ska jag krypa under täcket!
Dröm Sött/Jenny


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Femi Pleasure Sweden

En blogg om surf, snowboard, skejt, kläder, kärlek, träning och livet. Av tjejer till tjejer.

RSS 2.0