Tyskens tjuvnyp!

I veckan har det blivit några fina turer på skidor i gott sällskap.
Det är helt galet fint i skogen nu när träden är täckta med snö.
Solen är tillbaka. ler stort.
Dimva och Zelda.
Lördagsmys hemma hos mig.
Sabina är glad att vara i Gälka. Och jag är glad att ha henne här.
Någon tyckte att det vara finare såhär..
Idag träffade jag och Sabina Tysken på Dundret för lite shredd, körde Pelikanen, Tyskens tjuvnyp (dagens åk), Trickslingan, Slalom och Störtloppsbacken. Efter en grym dag på brädan svidde vi om till längdskidor och åkte mot min mor, mötte henne efter halva vägen och skidrade mot Malmsta. En mil blev det, sen förtjänade vi våfflorna. ler.
Nu är det läggdax för mig, ledigveckan har tyvärr nått sitt slut och imorgon börjar jag jobba lite för tidigt..
Sweet Dreams/Jenny


Kommentarer
AK

...Ryska smyg spejjar dockor... :)

2012-01-16 @ 15:21:09
Jenny

Så det var självaste Kaptenen som lekte med dockorna. ler.

2012-01-20 @ 12:13:26
URL: http://femipleasure.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Femi Pleasure Sweden

En blogg om surf, snowboard, skejt, kläder, kärlek, träning och livet. Av tjejer till tjejer.

RSS 2.0