Heja 2012!


Min nyårsafton firades i härliga Göteborg. Fick stanna hos en vän, det var jag, Johanna, Nathalie och Ronja, tog tåget upp för att avnjuta den sista helgen på detta år (eller skicka den åt helvete, välj själva). Vi kom upp på fredagen, plockades upp på tågstationen, välkomnades med hemlagad gryta, en aptitretare och skumpa –herregud vad fint.
Mitt mål med denna helg var att att SLAPPNA AV! Och det gjorde jag, saknar den redan. Visst, detta år har varit skit för vissa men vi kunde inte avslutat den på ett bättre sätt. Eller hur tjejer?
Pittstopp på väg till Hemköp :)
Här satte vi stämpeln för denna helg, lite finsprit framåt småtimmarna. Usch vad fint!
Alla samlade, men vi saknade en sötis.. Elize!




Nyårsafton.





Här är de fyra magiska tjejerna. Tack galningar, ni gjorde min helg. Love you.


Puss. Anna.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Femi Pleasure Sweden

En blogg om surf, snowboard, skejt, kläder, kärlek, träning och livet. Av tjejer till tjejer.

RSS 2.0