Finding Neverland.

Denna har jag spenderat kvällen med, myst under min filt och gråtit några skvättar. Ibland behöver man gråta lite bara. Om ni inte redan sett filmen, se den! Galet fin är den!
Tänker mig att våran fina Mormor Elsa bor i Neverland, med Lejje, Zibel, Tarra och Igor. Det gör mig glad.
Såhär fint vad Dundret i kvällens månsken. Zelda och Helge busade järnet och nu har hon slocknat på mattan.
Kvälls te på mormors gamla fina bricka.
Har även firat min lilla Anna som fyllde 25 dagen till ära. Hon bjöd på godaste fikat i vanlig ordning.
Puss/Jenny


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Femi Pleasure Sweden

En blogg om surf, snowboard, skejt, kläder, kärlek, träning och livet. Av tjejer till tjejer.

RSS 2.0